Fructe uscate

Dacă eşti în căutare de o alternativă sănătoasă la zahărul de care fuge toată lumea, fructele uscate sunt soluţia perfecta.

Prin uscare, fructele nu îşi pierd deloc valoarea nutriţională, unele dintre ele chiar fiind recomandate să se consume așa.

Când sunt uscate, caisele au o concentraţie de fibre mai mare ca atunci când sunt proaspete, la fel şi smochinele, care sunt bogate în fier şi potasiu. Prunele uscate ajută la o digestie uşoară, iar cireşele sunt nişte super-antioxidanţi.

Fructele deshidratate sunt potrivite mai ales în timpul anotimpului rece când nu prea mâncăm fructe şi legume proaspete.

Dried fruits in a bowl

Fructele uscate sunt o sursă la fel de bună de vitamine şi minerale ca şi varianta lor proaspătă.

Puteți alege dintr-o mare varietate de fructe uscate și să configurați coșul dumneavoastră preferat:

  • Afine
  • Aloe vera
  • Ananas
  • Aronia 
  • Banane
  • Caise 
  • Căpșuni
  • Cireșe
  • Coacăze
  • Cocos
  • Curmale
  • Fructe Goji
  • Ghimbir
  • Kiwi
  • Mango
  • Merișoare
  • Papaya
  • Pepene galben
  • Pomelo
  • Prune 
  • Smochine
  • Stafide aurii
  • Stafide brune
  • Alune pădure
  • Arahide
  • Caju crud
  • Fistic crud
  • Migdale
  • Nuci